پروژه مسکونی خیابان ری تهران

مشخصات فنی پروژه

مساحت زمین: 350 متر مربع

مساحت پروژه: 1,200 متر مربع

تعداد طبقات: 6 طبقه

بلندترین دهانه: 11 متر

سال ساخت: سال 1393

محل پروژه: تهران، خیابان ری (منطقه 12)

توضیحات پروژه مسکونی خیابان ری تهران

این پروژه در زمینی به مساحت 350 متر مربع و در خیابان ری تهران اجرا شده است.

همچنین مساحت سازه 1200 متر مربع بوده که در 6 طبقه تک واحدی با متراژ هر طبقه 200 متر بنای مفید احداث گردیده.

از مهم ترین و اساسی ترین مزیت های پروژه مسکونی خیابان ری تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد دهانه های بسیار بلند 11 متری
  • حذف تیر ها و آویز ها
  • استفاده از بتن اکسپوز
  • اجرای دال تخت با دهانه 11 متر
  • و…

توجه داشته باشید که معماری پروژه مسکونی ری نیز همانند پروژه مسکونی قیطریه با شکل ظاهری بسیار شیک و خاص ایرانی، توسط تیم کاردان آقای سراج انجام گرفته و اجرای سقف ها در این پروژه با بهره گیری از روش پیش تنیدگی بر عهده تیم متخصص شرکت توسعه بین المللی آتیه فیروزه ایرانیان بوده است.

اجرای پیش تنیدگی در پروژه مسکونی خیابان ری تهران

پارکینگ های این پروژه با استفاده از بتن اکسپوز صورت گرفته که همین امر سبب شده تا سازه به میزان قابل توجهی در برابر زلزله از خود مقاومت نشان دهد.

با بهره گیری از سیستم پیش تنیدگی توانسته ایم سقف هایی بسیار با کیفیت و استاندارد بدون تیر و آویز اجرا کنیم.

حذف تیر ها موجب ایجاد دال تخت با دهانه های تا 11 شده است.

قطعا می دانید که پیش تنیدگی سرعت اجرای عملیات ساخت و ساز را بالا می برد، این امر به دلیل حذف تیر ها و آویز ها صورت می گیرد.

همچنین پیش تنیدگی هزینه تمام شده ساخت سقف ها را نیز بسیار کاهش خواهد داد، زیرا بتن و آرماتور مصرفی در چنین پروژه هایی کاهش یافته، در نتیجه هزینه ساخت اینگونه ساختمان ها در مقایسه با ساختمان های فلزی و بتنی بسیار پایین تر می باشد.

شایان ذکر است که این کاهش مصالح نه تنها از کیفیت سازه نمی کاهد، بلکه در کنار مقرون به صرفه بودن آن موجب افزایش ایمنی ساختمان نیز خواهد شد.

از همین رو ما در شرکت توسعه بین المللی آتیه فیروزه ایرانیان با استفاده اصولی و حرفه ای از سیستم خاص پیش تنیدگی در اجرای ساختمان ها، پل ها و… توانسته ایم تا به امروز سازه های بسیار زیادی را با بالا ترین میزان کیفیت و ایمنی در شکل ها و ابعاد مختلف طراحی و به اتمام برسانیم.

توصیه می شود پیش از هرگونه اقدامی با افراد متخصص و کاردان در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید سازه ای مقرون به صرفه، مستحکم و مقاوم در برابر زلزله، شرایط آب و هوایی، آتش سوزی و… اجرا نمایید.

شرکت پیش تنیدگی آتیه فیروزه ایرانیان

اجرای سیستم پیش تنیدگی در پروژه مسکونی لاله زعفرانیه توسط شرکت توسعه بین المللی آتیه فیروزه ایرانیان و با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مصالح انجام پذیرفته است.

مجموعه حرفه ای و تخصصی AFID که نماینده رسمی شرکت APS استرالیا در ایران می باشد، با هدف رشد و پیشرفت در حوزه تکنولوژی پس کشیدگی و پیش تنیدگی سازه های ساختمانی و عمرانی فعالیت مستمر دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.